Tentus

Idag har jag skrivit en omtenta och jag tror att det gick bra iallafall men fan vad osocial man blir inför en tenta. Till och med Lia sa igår att jag bara satt vid datorn och det kändes ju INTE kul kan jag tala om =/ Men nu är den skriven iallafall så nu kan jag återgå till att vara mamma och frun en stund =)

På måndag börjar skolan och det ska bli såååå skönt att få komma tillbaka till lite rutiner och så.
Imorgon ska vi på dop =) Detta ses fram emot! Lilla Robin ska döpas...han är redan fem månader, jag kan inte fatta hur tiden kan gå så fort!

Nä nu ska jag kolla på sjukhuset och ta det luuuugnt!!





Min underbara familj!! Kortet är taget på vårt bröllop.



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Katrin

vad fina ni var på bilden =)

2009-08-21 @ 16:55:37
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0