Fredag

Åhh i tisdags när jag kolla på de desperata husfruarna åt jag något sjukt gott nämligen räkmackor =)



I onsdags när jag vaknade hade Matz redan gått upp med Lia och givit henne frukost, men när jag gick in i köket så var han inte där utan han stog i duschen och vad hade den lilla ungen passat på att göra då då...jo hon hade fått tag i O`Boy pulvret och tagit sig ett smakprov, jag frågade henne om hon hade ätit det och hon sa nej och att det var Mollie (katten) som gjort det, men så visade jag henne i spegeln och då börja hon skratta eftersom hon förstod att hon blivit avslöjad. Ni kan ju se själva vad jag blev mött av =)



Senare på dagen bakade vi pizzor. Gott =)


Den här lilla är Lias


Lia fyller år på söndag men vi ska ha barnkalas idag så nu har Matz äntligen fått tummen ur rumpan och tapetserat hennes rum.

Före:


Halvvägs:


Klart:


Lia har sovit hemma hos mamma inatt så jag gjorde en av tårtorna igår kväll och när Lia kommer hem idag ska hon få göra nummer två. Hon ville ha en rosa tårta så då gjorde jag det =)


Nu ska vi ställa iordning Lias rum.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Så fint Lias rum blev! :) Å tårtan ser hur smarrig som helst ut.... Kram!

2009-04-24 @ 11:13:35
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Maria

oj då..hehe..

tur att man får fler chanser..

Kram kram

2009-04-24 @ 13:43:47
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Vita Caroline

jaa allt va sååå himla fint och gott...det hade ni gjort kanaon,Ola va också nöjd( min älskling:) )

2009-04-24 @ 20:06:25
Postat av: Vita Caroline

jag blir så sjukt hungrig när jag ser dom där mackorna....fatta hur länge jag har varit sugen på ägg och räkor....din jävel

2009-04-25 @ 17:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0