Ahh sommar =)

Men guuud vilken underbar helg! Igår hade jag barnkalas för Lia, hon fyller imorgon egentligen, och allt gick bra =) jag var lite nervös men alla sa att de hade trevligt iallafall så då så. Matz och jag hade ett jävla jobb framför oss igår eftersom att Lias rum är nytapetserat men det var inte möblerat...så vi höll på i flera timmar och tillslut föll allt på plats och detta blev resultatet:



Trude hade med sig en älv-klänning till kalaset och när Lia fick se det ville hon ha sin prinsess-klänning så då fick hon väl det =)

Kalasbilder:




Trude-älva och Lia-prinsessa:


Tårtätning:


Barnen förde liv och hade kul men ganska plötsligt upphörde oväsendet och jag gick och kolla, då var det så att de hade fiskat i fiskdammen och fått en varsin godispåse så då blev alla som små ljus igen ;P

Här sitter de i lugn och ro i Lias säng och smaskar:


Idag drog vi ner på stan hela familjen och då hade Lia på sig den fina klänningen som hon fick av Sara, Mattias, Oliver och Robin och de fina byxorna som hon fick av Carro (syster) och hennes kille Ola och hon blev så fin så fin!!


Lia på stan och väntar på sin lunch, hon blev trött på att vänta och la sig på bordet:


När vi kom hem stack Matz iväg med Patrik och Sebbe så jag bjöd över mamma på en premiär-grillning och satan va gott det var! Jag kommer spendera mycket tid denna sommar på min fina tomt =)




Nu ska vi baka en tårta till för imorgon kommer släkten och firar den riktiga dagen =)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Lia rum var sååå jättefint! Å det var ett superb kalas. :) Söt hon var i klänningen, hoppas maten smakade lika bra som den såg ut! Massa kramar!

2009-04-25 @ 21:40:20
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Katrin

fint det blev i rummet =)

2009-04-26 @ 01:19:08
Postat av: Natalie<3

tack för allt, de var en super mysig kväll =)<3

2009-04-27 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0