Grispass!!

Usch vilket grispass jag har haft nu! Igår klev jag upp 06.20 efter att ha somnat ca:02.00, jag började jobbet klockan 07.00 och jobbade till 13.00, efter det cyklade jag hem och Matz, jag och Lia åkte till affären m.m, klockan 17.00 gick jag och la mig i två timmar och sedan gick jag upp för att natta Lia klockan 19.00, efter det gjorde jag mig iordning för att åka till jobbet igen. Jag började 20.45 och jobbade till 07.15 i morse....så nu är jag slut!! Nu ska jag sova för att jobba natt ikväll igen! God natt med er =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Jobba inte ihjäl dig. Ingen tackar dig när du är slutkörd. Ta väl hand om dig. Kram Carina

2008-09-10 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0