Födelsedag

Imorgon fyller jag år..jag blir 24...so what?! Det är inge kul att fylla år längre...det känns inge speciellt...ni ska se när Lia fyller...kan man bli lyckligare?! Så skulle jag också vilja reagera när jag fyller men det var länge sen nu =) men jag ska ha det trevligt iallafall!! Lia är tillräckligt exhalterad över min födelsedag så det räcker för oss båda ;) hon springer omkring och tjatar om vad det kan vara för olika leksaker jag kommer att få imorgon..hi hi..undra om hon tycker att det är lika kul när hon ser att jag har önskat mig pengar för att köpa ett simmkort på fjärran höjder =)

Idag har jag snackat med min lilla favorit Sara på telefon...det var ett tag sen nu men jag blev såååå glad när hon ringde!! =)
Hon har ju sin skola och jag mitt jobb så det blir inte så ofta nu mer men det ska vi ändra på! =)
Puss på dig Sara!!

Och puss och kram på er andra =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Många Grattis på födelsedagen. Skriver idag för imorgon är jag i Stockholm. Kram Carina

2008-09-05 @ 19:19:02
Postat av: ..:Sarah:..

ooooooooooooooooohhhhhh



JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR.. JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅR

2008-09-06 @ 02:33:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Grattis på födelsedagen!!! Puss och Kram

2008-09-06 @ 12:04:18
Postat av: Maria

Grattis Grattis..

Ha en underbar dag...

Kram

2008-09-06 @ 13:54:06
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0