=)

I torsdags var jag, Matz, Lia och två jobbarkompisar till Matz plus den ena jobbarkompisens barn (som var fyra år) ut till Svartviksstugan och fiska och grilla korv...det var så mysigt! Kul att komma ut sådär tycker jag! Lia och Selma som flickan hette fann varandra direkt! Dom kassta stenar i vattnet, lekte kurragömma och busade hela tiden! Vi stötte även på en and som var väldigt tam...den var alldeles vid fötterna på oss och barnen kunde mata den med lite korv och grejer ;)
Dagen var iallafall supermysig så det ska vi göra om =)






Nu har jag varit hos pappa och min minsta syrra (Natalie) hela helgen och vi har haft det så trevligt =)
På fredagen satte Lia och jag oss på tåget, det tar tre timmar och Lia tycker ju om att PRATA men det gick faktiskt väldigt bra, vi somnade till och med en liten stund =). Tågkonduktören var jätte bra och Lia fick en alldeles egen låtsas biljett.




På lördagen stack jag och Natta ner på stan! Hon har ju moppe så hon fick snällt skjutsa sin gamla syster ;)
Det var skitkul att få åka med...önskar jag hade haft en sån =(

Här är Natta Här är jag



När vi hade varit en stund på stan kom pappa och Lia ner och möte upp oss för att gå på restaurang! Vi gick till ett grekiskt ställe och maten var supergod! Alla käka lax-spätt med fem olika goda såser, Lia käka kyckling som vanligt, jag skulle ha tagit kort på maten men jag kom inte på det fören alla hade börjat äta så då sket jag i det, hur som helst så var alla nöjda och allt var jätte mysigt! Sedan tog Natta och jag moppen hem igen ;)

Här är vi på restaurangen, Lia ville inte vara med på kort!



Här far vi hem emot Vivalla igen =)





På söndagen satt jag och Natta i ett djupt och allvarligt samtal...då kommer pappa in i den här hatten! Ni kan ju fatta hur dumt det blev =D ha ha ha


Jag fick ingen bild på pappa i den så ni får nöja er med en bild på mig =)



Jag och Natta smög oss in på pappas rum och då fick vi se den här söta bilden =D




En bild på Vivallas grymmaste systrar ;)




På söndag eftermiddag for vi hem igen! =(






Här demonstrerar Lia hur man ser ut när man är "lite arg" och "mycket arg"





Det var den helgen det!! ;) Tack för en super härlig helg Natta och pappa =D




Har några bilder från idag också...vi var till valboköpcentrum där Lia fick åka lite karusell




Tog även en bild på Matz då han så lägligt råkade ställa sig mot en skylt =D




Och slutligen två bilder på oss





Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Caroline

snajsigt värre...min helg knäcker ändå ALLAS!! puss och kram från fru Ring

2008-09-22 @ 22:07:17
Postat av: Ahnna

men va fan är de natta natta din lillasyrra. men fy fan va dtiden går och såå snygg hon har blivigt då.

jag kommer bara ihåg henne från oppala ja..

hihi...

2008-09-25 @ 11:08:46
URL: http://salongklippupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0