Ångest!!

Jag har sån j*vla dödsångest inför resan!! Det är verkligen bitterljuvt! Alla tankar: vad roligt det ska bli, vad spännande att få åka med bara pappa, vad skönt det ska bli, tänk om planet störtar, tänk om jag dör (för allvarligt hur fan ska dom där små flytvästarna kunna rädda mig när jag faller 4000 meter rakt ner i marken??!), tänk om jag aldrig får se Matz och Lia igen!!? Ibland känns det fruktansvärt jobbigt! Men jag ska försöka att ta det lite lungt för jag kan iallafall inte påverka det som händer uppe i luften, jag kan antingen acceptera att jag inte har någon kontroll, eller supa mig knasfull och inte vakna upp fören jag kommer hem om en vecka! Tror inte jag gör det där sista =)

Men hur som helst så är det VÄLDIGT jobbig!!

Puss och Kram =(



Kommentarer
Postat av: Elinor

Sv: Typ inte . Datan hackade sig . Pallade inte gå in igen sen !

2008-09-25 @ 18:29:44
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0