Ny jacka...

Idag har jag varit med Carro Strömbom igen =) Vi hade så trevligt. När jag kom dit så höll hon på att städa så då hjälpte jag henne med att dammsuga så att det skulle gå lite snabbare =) När vi var klar med städningen gick vi ner på stan där vi tog en lunch på Coffehouse...Efter det tog vi en snabbrepa på stan där jag hittade en ny jacka till Lia och gissa om hon blev glad för det var en del rosa detaljer på och rosa är ju hennes favoritfärg =) Nu ska jag laga mat!








Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

det där är MITT barn!!

2008-10-23 @ 19:52:15
Postat av: Maria

fin fin jacka på sötnosen...

2008-10-23 @ 21:25:10
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0