Baka =D

I fredags följde jag med Carro på en liten tjejfest i Sätra, vi hade så himla trevligt hela kvällen så vi fortsatte på ner på stan och drog på "Wasteland" och det var väl sådär halvroligt. Tänk att det alltid är roligare på förfesterna!! Så är det ta mej fan varje gång =) Hur som helst så var det ett trevligt fredagsnöje...men å andra sidan har jag alltid kul med Carro =)





Resten av helgen har jag spenderat på jobbet...jobbade 8-21 på lördagen och 7-20.30 på söndagen, men det gick bra och jag hade jättekul faktiskt =) Eftersom att det var så långa dagar så har jag ju inte träffat Lia på hela helgen =( Men idag har vi äntligen fått träffas igen!! Idag har Lia och jag bakat två olika sorters bröd, det första brödet smaksatte vi med valnötter, pumpafrön, solroskärnor och sesamfrön och det andra brödet smaksatte vi med oliver och fetaost + lite frön =) Gissa om det blev gott!!! =D Lia och jag hade så kul så det blev en riktigt bra dag idag =D





Så här blev resultatet =)






Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Eller hur=)

den va så rolig med alla detaljer.. som inte direkt syns på kortet.. men de va en bra vinst!

2008-10-27 @ 22:51:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

det är MITT barn

2008-10-28 @ 11:52:24
Postat av: Bruna Carro.

Visst har vi alltid kul=)O sen är det ju alltid nån som inte vill gå hem=)=)=)=)



Vilka fina kläder fislisa har fått=)

Bröden ser jätte goda ut. Vi får ha o smaka på varandras brön' hihi.

2008-10-28 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0