Mobilen



Nu är den fan på lagning iallafall!

Idag simmade jag 58 längder på 50 minuter till skilnad från förra veckan då jag gjorde 50 längder på 50 minuter...det är ganska kul att man börjar se lite resultat iallafall! Jag har gjort upp med mig själv att jag ska simma 50 minuter varje gång för då ser jag ju hur mycket snabbare jag blir hela tiden =) Nu har jag simmat i två veckor och jag tycker fortfarande att det är skitkul =) Hoppas det håller i sig....ta i trä...

Nu ska jag laga mat och städa för imorgon kommer det folk och tittar på lägenheten =)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Heja Zandra. Vad duktig du är med simningen.....

Jag stavar på som vanligt jag. sköt om dig. Kramisar Carina

2008-11-11 @ 16:35:05
Postat av: Nea

Tack så mycket :)



åh, har du börjat simma? Jag önskar jag hittade nått som jag skulle kunna "stå" ut med och tycka var roligt :) Heja dig! Kram

2008-11-12 @ 12:34:03
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Natta syrran din ;)

faan va bra zandra ! :)<3 stolt över dig jah!

2008-11-12 @ 20:23:59
Postat av: Caroline

dutti ru...så skulle pappa ha sagt i alla fall

2008-11-15 @ 02:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0