Händer ju inget...

Jag har inte gjort mycket den här veckan, iallafall inte så mycket som jag hade tänkt mig! Det känns lite trögt allting nu när man bara går och väntar på att man ska få flytta!! Fast först kommer ju JULEN!!!!!! Som jag har längtat....sitter och tänker på allt som ska köpas, och tro mig det är inte lite saker. I jul blir det bara mamma, pappa, Natta, Matz, jag och Lia som firar tillsammans, det ska bli riktigt skönt tycker jag...förutom att det fattas en person nämligen min andra syster Carro!! Hon ska jobba typ hela julafton så henne ser man nog inte röken av tror jag och det känns ju lite tråkigt, men för övrigt känns det ganska skönt att det bara blir vi tycker jag! Åhh vad jag längtar efter all den goda maten och "Kalle" och alltihopa!!

Ett litet "problem" eller jag vet inte riktigt om det är ett problem men det är nämligen så att min pappa är vegetarian och jag har svårt att tänka ut något annat än lax som han kan äta =( så om nån har ett eller flera tips om vad jag kan utfodra honom med så skulle jag bli hemskt tacksam för svar!!!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!! :) Köttbullar av quorn. Sen finns det soja korvar... :) Det blir en riktig festmåltid ;). Har lite kort hemma som du ska få av mig sen! Puss och Kram/Sara

2008-11-20 @ 21:39:16
Postat av: Pappa

Bra tips men jag är allergisk mot Quorn. Jag kan ta med mig egenhändigt gjorda veggibullar, Jansson å lax! Förutom att jag gör VÄRLDENS godast veggibullar gör jag jag ju också VÄRLDENS godaste pannkakor som jag kan göra på plats!!! :))

/Kramar

2008-11-21 @ 09:41:09
Postat av: ..:Sarah:..

hmmmm!!

njaa.. jag vet inte. kika på kategori mat om du hittar nått. annars funkar alltid past och nån gos sås!



KRAM

2008-11-22 @ 17:42:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

ooo fy faaan va äckligt..

va hemskt att lixom stå och vänta på tåget och någons arm kommer flygande rakt emot en..

usch..

Jag har det underbart i Sundsvall

2008-11-23 @ 12:15:43
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Natta syrran din<3

men va faan farsan kan väl bara äta skitkorvar!! de blir nog bra de, han behöver inget mer !

2008-11-24 @ 18:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0