...........

Nja...det känns liksom inge roligt att blogga just nu eftersom min mobil är trasig och jag inte kan ta några bilder =(
Men man känner sig ändå lite "tvungen" eller vad man ska säga...Inatt ska jag jobba iallafall...börjar ledsna lite smått på att jobba natt nu eftersom att det är mörkt när jag åker till jobbet, när jag går hem från jobbet har det inte blivit riktigt ljust än och när jag vaknar på eftermiddagen är det mörkt igen....känns lite långdraget nu faktiskt...men jag jobbar bara en natt nu sen ska jag jobba onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag dag och det känns lite bättre. Jag slutar klockan ett också varje dag så då har man ju hela dagen kvar när man slutat för dagen =)

Jag känner att jag vill göra saker nu! Typ umgås mer med vänner och familjen och hitta på skojiga saker som att te x åka till Hemlingby och grilla korv och så...nån som ska med??!

Nu ska det ätas middag sen ska jag klä på mig och vandra till jobbet!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Natta syrran din<3

Ja fan när jag kmr upp till gävle så kan vi gärna dra till hemlingby,grilla o åka pulka o mysas ! :)

2008-11-24 @ 18:14:36
Postat av: ..:Sarah:..

Haha ja fy fan va man kan va;-)

tänker p badet..



jag är så glad jag går i skolan nu ist för att jobba natt natt natt bara. mit psyke vill inte de mera nu. helgerna räcker ott och väl.



PUSS

2008-11-24 @ 21:26:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0