Carola...+Bilder

Jag sitter och kollar på idol och Carola är med, det spelar faktiskt ingen roll vad folk säger för jag tycker iallafall att hon är kanon!! Fatta vilken röst!! Jag skulle lätt vilja se ut som henne i hennes ålder =) Nej men hon tillhör faktiskt en av mina favvisar!

Idag har jag varit på stan och köpt lite julesaker =) bl.a har jag köpt glitter som Lia ska få ha i sin Luciakrona, gissa om ungen blev glad! Fast hon vill inte ha något Lucialinne utan hon vill ha sin chock-rosa prinsessklänning! Får se hur det blir =)


När jag var på väg till jobbet igår morse hade himlen en så himla cool färg så jag var tvungen att fota.





Och eftersom min mobil funkar så kommer lite fler bilder =)






Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: natta syrran din<3

guu va jah saknar min lilla prinsessa ! snyft :'( <33333 loove ya!

2008-11-29 @ 13:56:55
Postat av: Anonym

Det är väll klart att hon ska ha prinsesskläningen =)=)=)



Nå tips på av Lia önskar sig i Julklapp?

2008-11-30 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0