Weeiiiii!

Nu har det gått en vecka sen jag börja med Herbal life (eftersom jag jobba natt har jag inte druckit shaken som man ska...jag åt tillochmed på Max!!!! så egentligen har jag bara hållt på med det i ca: fem dagar)
och jag har nu gått ner 1,5 kilo! Jippi!!! Men jag tycker inte att det går tillräckligt fort...skulle ni vilja vara så vänliga att ge mig tips på hur man kan få resultat snabbare!!! Alla svar är välkomna! Bara det inte är att jag måste vara på gymmet åtta gånger om dagen! =( Gillar verkligen inte sånt...jag kan gärna träna bara det är lite kul åtminstone! Tacksam för svar! Helst vill jag att dieten eller träningen ska innehålla strikta regler om att man måste äta såna här tårtor! =p

Puss och kram =)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan igen. Det är inte så lätt att gå ner i vikt har jag märkt. Jag promenerar 2 x 40 min per dag och har lagt om hela min kost men jag tycker inte jag tappar några kilon. Men jag trivs med mig själv nu och har mer ork. Men det gäller att vara envis och att hålla ut. Håller tummarna för dej gumman. många kramisar Carina

2008-06-24 @ 20:24:20
Postat av: Nea

haha zandra! om du gått ner 1,5 kg på 5 dagar trots att du inte ätit som du bör så är det en jäkligt bra viktminskning. kram på da! själv har jag nästan 2 kg kvar att gå ner PÅ 5 DAGAR!!! jag dör :/

2008-06-27 @ 01:26:02
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0