Tack så mycket =)

I sommar ska jag jobba på ett äldreboende och i dag skulle dom ha ett informationsmöte för alla sommarvikarier, det var frivilligt att delta men eftersom jag aldrig jobbat inom vården förr så kände jag att jag ville gå, det gick väl bra och så....vi vandrade runt i byggnaden med vår chef och när det var klart och vi skulle få träffa hon som har hand om bemaningen satt denne i telefon så vi blev tvugna att vänta utanför varpå två tjejerna ,som precis gått ut omvårdnad, började snacka med varandra (dom var kompisar sen tidigare) dom snackade om hur dom hade tjatat till sig bättre betyg av sin lärare, hur fulla dom var på studenten och hur överraskade dom var över att dom överhuvudtaget hade fått tagit studenten med tanke på hur sällan dom var i skolan!

Men hur fan tänker man då....när man sitter och säger så när ens blivande chef står fem meter därifrån och hör alltsammans!!!!???? Ja, ja...förhoppningsvis betyder det här mer jobb åt mig...för inte fan skulle jag låta dom jobba mer än vad som var överenskommet om jag var chef...fast dom är utbildad och inte jag...men allvarligt hur seriösa verkade dom då?!! Hoppas att det var till min fördel iaf =)

Puss och kram =)

Kommentarer
Postat av: Nea

ååh, säger ju att det är nå fel på folk som är födda 89!! haha, vi hoppas att chefen hörde och att han/hon inte blev imponerad utan snarare avskräckt! kram på da!

2008-06-17 @ 15:02:13
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0