Stayfriends suger!!!

Vilket jävla skit!!!! Har haft sidan i typ två månader och har trott att det har varit jag som har gjort fel eftersom jag inte har kunnat läst några medelanden från vänner på den där jävla sidan! Det har varit svårt att förstå hur sidan funkar och vad det är man ska göra där så nu skickade jag en fråga till deras kontaktperson eller vad det var...jag fråga varför sidan var "störd" typ och dom svarade med att det skulle gå jättebra att använda deras gratissida och läsa alla medelanden om jag bara blev guldmedlem (eller om någon av mina vänner är det) ....skulle jag väl kunna bli tänkte jag tills jag fick reda på att det skulle kosta pengar! Jag blev så jävla arg...inte för att det var dyrt utan för att dom annonserar med att det ska vara en gratissida...men när man väl är medlem så kan man inte göra någonting på den om man inte betalar! Vad betyder det??!!!
Nej sånt där bojkottar jag...lägg korten på bordet från början annars kan ni dra ballen i gruset era puckon!!!

Piss och kräm för nu är jag arg!

Kommentarer
Postat av: Maria

tack för receptet Zandra..=)fint ni har hemma förrästen...

KRAAAM

2008-06-25 @ 18:39:23
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag har lagt ner stayfriends för länge sen. J-a skitsida... Försöker bara blåsa en på pengar ju..

Kram Carina

2008-06-25 @ 18:46:55
Postat av: Till Carina:

2008-06-25 @ 19:00:36
Postat av: Till Carina:

Ja verkligen!!! Jävla skit!!

2008-06-25 @ 19:01:04
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Oledole

Stayfriend är en riktig lurendrejar sida. De drar automatiskt i FÖRVÄG från kontor utan att man behöver bekräfta. Och vill man säga upp abonnemanget, försök. Det var så djäkla komplicerat så bara hälften kan vara nog. Men när man väl sagt upp det ja då finns det plötsligt en stor gul knapp i varenda mail hur man går med igen. Och all förbannad reklam när man har betalt. Ockrare och obegriplig sajt. Använd pengarna på annat. På StayFriend blir du lurad.

2011-10-30 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0