Pappa!

Jag är så glad över att jag är vuxen! När jag var yngre hade jag inte ett bra förhållande med min pappa...han försökte men jag fatta inte grejen. Men nu när man är vuxen och framför allt mamma så ser man verkligen saker och ting på ett helt annat sett...låter klyschigt men det är fan i mig sant att man verkligen kan se vad som är viktigt och för mig finns det verkligen inget viktigare än min familj! Det som berör mig mest just nu (och har gjort det sen jag fick barn) är när jag ser att relationen med pappa växer sig starkare hela tiden för alla tjejer där ute vet att det inte finns något mer speciellt än ens relation med sin far...det är något MYCKET speciellt...jag ser det hos mina systrar och i min dotters ögon när hon ser på sin pappa. Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det. Min pappa har betytt ALLT för mig och alldeles för sällan sägar man det till varandra, men jag skriver det nu för att aldrig glömma... Tack för att DU finns pappa!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Det där berörde ska du veta. Fint skrivet. Carina

2008-06-29 @ 19:39:10
Postat av: Anonym

Jäkla skitunge ;) Jag ska snart in i samtal och kan nog inte dölja tårarna....Puss Jag älskar dig

/Pappa

2008-07-04 @ 07:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0