Mitt hem!

Kände att jag ville visa er hur jag bor....jag har tagit bilder på nästan alla rum (dock inte sovrummet eftersom det är o-inrätt)
Jag vill också be om ursäkt för mitt vardagsrumsbord...det kosta femtio kronor på kupan och har hängt med i många år, vi letar efter ett nytt men har inte lyckats hitta något i vår smak (och om jag har det så har bordet kostat typ 6000, det betalar man inte om man har småbarn) om ni har något tips på ett snyggt bord för under 6000 =s säg gärna det då! =)
Hoppas att ni tycker det är fint...det tycker jag! =)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Mycket tjusigt!!

vi har lite lika smak, tavlor och färger och sånt. bord säger du, mitt hetaste tips är indiska, lindholms uppe vid blomsterhandlaren vid hemsta, eller blocket!! tror mitt bord skulle passa hos er;-) kolla inredning i min blogg. det finns nog att köpa lika. puss söta

2008-06-25 @ 11:10:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

http://indiska.com/system/search/product.asp?id=833



håller för allt!!!

jag lovar;-)

2008-06-25 @ 11:12:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej igen. Vad fint du har hemma tjejen. Men varför hade du tvingat Lia att städa sitt rum? ;)

Ha det gott, nu ska jag ut och promenera med min mor.

Kram Carina

2008-06-25 @ 11:14:41
Postat av: Till Carina:

Hon är tre nu! Det är dags att sköta sånt själv...kan hon diska, tvätta och laga mat så kan hon väl städa sitt rum också!!! Ha ha ha ha ;)

2008-06-25 @ 11:25:09
Postat av: Carina

Det har du rätt i. Stå på dig.....

2008-06-25 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0