En Härlig Dag!

Idag var verkligen en härlig dag! Mamma, jag, Natta och Lia gick på utflykt till en lekpark. Där satt vi sen i princip hela dagen och bara mös, käka melon och jordgubbar. Lia blev riktigt kladdig...precis som barn ska vara =)

        


Efter allt fruktätande fortsatte vi med att leka hur mycket som helst! Vi gunga på en jättehäftig gunga, klättra på klättervägg och låg och vila på filten, sen fick  vi en lite otrevlig gäst på besök (spindel)...men han försvann ganska snabbt =) det har varit såååå skönt idag! Hoppas att det får bli fler sånna här dagar i sommar..och att Matz kan vara med...tack och lov så har hans nya shcema kommit och nu kommer han att vara ledig på helgerna i fem veckor framåt (han kör taxi i väntan på att få utbilda sig till väktare) Det ska bli så skönt att veta att vi får hela helgerna och kvällarna med för den delen ihop.

     

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt att du bloggar Zandra..=)

pizza äger...! bara bra med mig...livet leker..

sööt familj du har har kollat alla bilder..åå va sööt ni e.. och lia hon är lika sööt som vanligt..=)



KRAM

2008-06-18 @ 20:30:41
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Carina

Tjena bruden. Kul att jag hittade din blogg. Nu kan jag hålla lite koll på dig. Saknar dig massor. Kram Carina Forsbacka.

2008-06-18 @ 20:44:13
Postat av: Sara

Hejsan gumman! Vad roligt att du skaffat en blogg å va fin den är! :) Hoppas vi kan ses mer och umgås snart!! Men imorgon så ska vi sova på Savgatan, så då lugnar nog allt ner sig (förhoppningsvis)! Ska prata med mamma nu om midsommarafton så hör jag av mig till dig. Puss och Kram Sara

2008-06-18 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0