Badkläder

Min lillasyster Natta, som egentligen bor i Örebro med pappa, är här över sommaren och det är superkul tycker jag.
Idag köpte mamma en cykel till henne som hon kan ha när hon är här så att hon kan hänga med mig och Lia på utflykter (Matz är med ibland han med men oftast jobbar han dag =( ) Så idag tog vi oskulden av cykeln och stack iväg till konsum där jag skulle hämta ut mina badkläder som jag beställt på ellos. När vi hämtat kläderna for vi till en närliggande lekplats (med mycket skugga!!! ) för att leka och kolla i ellos nya katalog samt titta på nya kläderna....men döm om min förvåning när jag inser att dom har skickat fel storlek på badbyxorna...dom satarna har skickat storlek: 60 !!? Vi skratta så vi nästan pissa på oss...har aldrig sett ett par större trosor!! Sen spendera vi resten av dagen med att tälta i dom!! Ha ha ha ha....
Nej då...Natta satt barnvakt medan Matz och jag for till affären och skulle köpa en massa nya frukter tänkte vi så det blev: "stjärnfrukt", papaya och granatäpple. "Stjärnfrukten har vi inte smakat än, granatäpplet var skitgott...men fy fan för papaya...det var det sötaste äckel jag nånsin smakat!!! Matz och Lia tyckte inte heller om det! Ja just det...vi köpte en massa nya kläder till Lia också...dom hade världens rea på ica maxi (jag gillar verkligen den affären) kläderna kosta mellan 19 och 79 kronor...det kallar jag billigt! Jag lägger in bilder på dom också. (lägg märke till mönstringen på borelon =) )
Nej nu ska jag sluta för snart kommer Natta och vi ska kolla på film och käka popcorn.

Puss och kram =)




Kommentarer
Postat av: Maria

fina kläder=) lia kommer att passa bra i det där..=)

sötnos hon e...

2008-06-26 @ 21:57:58
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Tjao! Trevligt! Då kan man snoka på dig också då! Ska du med till ockelbo på lördag då? per ska ju ha fest åsså äre marknad.

2008-06-26 @ 23:26:46
URL: http://danceman.blogg.se/
Postat av: Starlet

Hahaha storlek 60?? Trodde inte ens att det fanns :D

2008-06-27 @ 19:02:39
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0