Usch, fy och blä...

Jag orkar ingenting! Har jobbat natt igen som sagt och det går så himla bra men nu när man ska återvända till det vanliga livet skänns det skit! Jag har sovit hela dagen...har försökt hålla ögonen öppna men det har knappt gått, jag har kunnat äta mat en gång men sen har jag sovit nästan hela tiden! Gick upp ordentligt halv sju (på kvällen) så jag har ganska nyss vaknat men det kommer inte att bli några problem att somna ikväll för det! Näää nu orkar jag inge mer...ska gå och lägga mig på soffan igen och Lia är sjuk igen stackarn, feber och hängig. Så tyvärr orkar jag inte lägga in nå bilder från Furuvik idag heller.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hej gumman! Men DU är himla duktig iaf!!! :) Tänkte bara säga hej då, hann inte ringa tidigare... som du ser så åker vi till Arlanda om 1 h 45min och NU har jag äntligen packat färdigt... Men det är ju jag ;). Tur att Mattias har fått tillbaka sitt körkort så han kan köra iaf. Ha det så bra min kära vän så hörs vi om en vecka. Puss och Kram/Sara

2008-07-09 @ 01:48:06
Postat av: Carina

Blir lite orolig för dig. Du mäste äta ordentligt...

Ta hand om dig. Kram Carina

2008-07-09 @ 08:54:31
Postat av: ..:Sarah:..

Nu förstår du varför jag började skolan va;-)

2008-07-09 @ 14:54:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Tycker du är jätte duktigt. Kämpa på. Hoppas på att du vänjer dig om ett tag. Pussar Nu ska jag åka o jobba igen. Har 2 timmars paus innan jag ska till nästa jobb

2008-07-10 @ 18:46:23
Postat av: Carina

Zandra. Vart har du tagit vägen? Saknar att läsa din blogg. Saknar dig jättemycket. Kramisar Carina

2008-07-10 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0