Sego

Idag känner jag mig lite seg så jag orkar inte fixa med Furuviksbilderna idag heller och snart ska jag iväg och jobba natt igen =) Jobbade med Sarah i natt och det var skitkul verkligen! Men vad saker att hålla reda på, jag fick kämpa för att försöka lära mig, det såg ju så enkelt ut när Sarah gjorde det...=(...men men hon är ju ett proffs ;) Tack för inatt damen ;)
Nej nu ska jag göra mig i ordning för jag ska ner till stationen och träffa en kompis som varit bortrest i tre veckor så jag tänkte hinna träffa henne några timmar innan jag börjar jobba! Ha en trevlig natt för det ska jag ha!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hihi... va du är söt=)

Högläste för Tomas här.



jag somnade av eftertandläkaren och sov som en stock. seeeg nu kan jag tala om. Men utan hål och och bra tänder;-)



Ha en bra natt i natt!!

KRAM

2008-07-07 @ 17:39:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas du får en lika bra natt fast inte Sarah är där hos dig. Ha det bäst. Kramisar Carina

2008-07-07 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0