Konstigt!

Kom på en till sak som hände hos tandläkaren, hon gav mig en komplimang också, hon frågade om Lia borstade sina tänder själv eller om jag hjälpte till, självklart (trodde jag) får hon absolut INTE borsta dom själv....inte ens om jag hjälper till. Åh vad bra sa tandläkaren då. Vad bra att det är du som  borstar dom sa hon. Men hallå vem i sina sinnesfulla bruk skulle låta ungen borsta sina tänder själv...oj det är många det säger hon. Men hur tänker folk egentligen?! Ett barn som inte ens klarar att sätta skorna på rätt fot varje gång, ska det barnet få ansvara över sin egen munvård???!! Nej jag tror jag lägger mig under täcket igen för jag blir fan mörkrädd!


Go´kväll med er.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

är det sant!?

folk är ju inte kloka..



du kommer iaf passa kalas bra i vårde med den attetyden!!



KRAM

2008-07-03 @ 21:05:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0