Jobba!

Känns som jag inte gör annat! Men det är iallafall kul! Sarah ringde mig och fråga om jag ville jobba natt med henne på "Cityfesten", ja svara jag så nu ska jag jobba fredag och lördag under "Cityfesten".
Jag kollade mitt schema och upptäckte att jag jobbar 07.00-12.00 på fredagen så sen får jag åka hem och sova några timmar för sen jobbar jag 20.45-07.15 samma dag!! Men men...pengar blir det! =) Den här veckan som kommer ska jag typ inte jobba alls så då ska jag vara med Lia och ha det mysigt!!! Usch man får dåligt samvete!! Fick jag välja så skulle jag inte jobba mer än tre dagar i veckan och vara med Lia resten av tiden!

Nej orkar inte tänka på det nå mer nu...jag kan fan inte fatta folk som har sina barn varannan vecka!! Jag skulle bli sjuk!! Det tror jag faktiskt! Jag älskar ju min lilla skitunge =P! Nej nu ska jag lägga mig för imorgon kommer pappa och hälsar på och det ska bli SÅÅÅÅ roligt!

Puss och kram =)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Hejsan=)

du, se till att få nattjobb, då jobbar du 3-4 gånger i vekcan. men en hel massa timmar. och du vet hur jäkla pigg man blir.. not!!

iaf så kan vi ju köpa nått gott då och mysa på lite på lördag eller så. kanske maxmat rent av.. =)



och ang smset, tänk dig noga för.. du kommer komma in, det är jag säker på. 6e reserv är BRA! men det var 900 sökande, kanske du blir 100e reserv nästa år. en på jobbet hade kommit in som 116e reserv.. de du! Du vill ju så gärna, och du kommer passa så jäkla bra!! Ta de om du kommer in!!



KRAM



och hälsa syrran din att jag nog ska få ordning på hennes hälsa... hehe

2008-07-13 @ 09:24:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha va söt du är.. det ärju bara säga de till ellenor, eller vad menar du?



och OB har jag ingen koll på alls faktiskt. men det kan du ju bara fråga om när du jobbar nästa gång, finns lappar med alla uppgifter.



jag håller tummarna för dig och hoppas du kommer in!! KRAM

2008-07-13 @ 17:00:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

på våran arbetsplats är det inte så organiserat och ordant. så nått papper eller dyligt behövs ej, bara att tjata, prata och dubelkolla allt;-)

2008-07-14 @ 10:14:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hehe ha en toppen dag på jobbet!

2008-07-14 @ 10:42:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0