Jag gör det väl jag också!!

Vad heter han: Matz-Emil Boqvist =)

Vad har han för favoritfärg?: Grön

Vad har han för ögonfärg?: Grön-bruna

Klädstil: Mest rockigt

Har han färgat håret nån gång: Japp...det har varit blont, rött och svart vad jag kan minnas

Längd: 169,5 =)

Har han klippt sig någon gång: jajja mensan..många gånger

Har han piercat sig: Japp... ögonbrynet, örat, septum, tungan och läppen =)

Har han några tatueringar: Är på G

Dricker han: Ja

Röker han: Nej

Vad har han för mobil: Samsung tror jag

Vad vill han bli när han blir stor: Polis (fast först blir han väktare)

Vad har han för färg i sitt rum: Fick han välja skulle det bli svart

Har han någon/några systrar: Ja två..dom är 36 respektive typ 44 eller nåt sånt. Han är sladdis =)

Har han någon/några bröder: Hade

Är han född i sverige?: Japp..i dalarna

Vad är hans favoritmat?: Min skinksås faktiskt!! =)

Vilken mat hatar han?: Bläckfisk...han gråter nästan när han ser en sån för han tycker dom är så äckliga!

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en ny bil på stört

Vad brukar han göra efter jobbet: Diska ;) och sedan umgås med oss (hans familj)

Vad heter hans pappa och mamma: Barbro och Lasse

Har han bråkat med nån någon gång: Japp

Vad brukar han göra på helgerna: Umgås med familjen eller kompisar

Vad har han för musiksmak: Alternative

Brukar han svära mycket?: Ganska

Vad för bil kör han?: En sketen skoda... ha ha ha

Hur/var träffades ni första gången?: Jag var på fest och var intresserad av en kille, men sen såg jag Matz när jag skulle ut och röka på balkongen, så den gången var det tur att jag rökte =)

Vad är han rädd för?: Sjögräs

Vad påminner dig om honom: När någon får mig att skratta

Vad var det första han sa till dig: Minns faktiskt inte

Vad var det första du sa till han: Ingen aning

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Att vi saknadr eller att vi älskar varandra

Är han beroende av något?: Sin dotter

Vad kallar du han: Stjärten...låter knäppt men så är det =)

Vad kallar han dig: Pruppen..he he

Tränar han: Ytterst sällan

Hur länge har ni vart tillsammans: Drygt sex år

Hårfärg: Mörkbrunt

När fyller han år: 1 maj

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Vita liljor

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Rolig, snygg och en underbar pappa/make =)

Gillar du han?: Jag älskar honom så att det kan göra lite ont ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

åå va gulligt=)

2008-07-31 @ 23:06:33
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0