Idag är en bättre dag!

Idag ska jag fokusera på att ha det trevligt med Lia (och matz när han kommer hem)
Jag kom inte in på högskolan men jag står som sjätte reserv...men allvarligt hörni... jag är faktiskt inte ledsen längre! =) Jag blev ledsen först men nu har jag tänkt på det ett tag och kommit fram till följande: För det första så får jag jobba ett tag till på ett jobb jag älskar och kan tjäna lite pengar (för alla vet att man tjänar ju inget när man går på CSN) för det andra så får jag möjlighet att göra om högskoleprovet (under bättre förutsättningar hoppas jag, förra gången hade jag varket ätit eller sovit) och för det tredje och det bästa av alltihop....då får jag möjlighet att gå med Sara som vi har planerat hela tiden ;) Eller hur då gumman ;) Så faktiskt...nej jag är inge ledsen!!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hejsan=)

bra inställning men jag tror iaf att du kommer att komma in!! 6e reserv är rätt bra de.



kram

2008-07-11 @ 16:53:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vilken bra inställning....börjar du bli som sysyter din;)(JAG)!!/Carro

2008-07-11 @ 17:08:19
Postat av: Carina

Hej hjärtat, Vad härligt att du ser positivt på detta. Jag önskar dig all lycka i världen. Tusen och tusen kramar. Carina

2008-07-11 @ 17:15:01
Postat av: Starlet

JAG tycker ändå att det är synd att du inte kom in. :( Men det är som Sarah säger, 6e reserv är bra. Många glömmer att tacka ja till sina platser till och med. Kram

2008-07-11 @ 21:43:04
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Carina

tusen tusen tusen love you....

2008-07-11 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0