Badtajm! =)

Idag började jag inte jobbet fören kl.16.00 så då drog Matz, jag och Lia iväg till rullsand, fy satan va kul det va!! =) Har tyvärr inga bilder att lägga in för jag glömde mobilen hemma! =( Men nu ska ni få höra vad vi ska göra för kul på onsdag, jo det är nämligen så att jag, Matz, Lia, Sara, Mattias och Oliver ska dra till Leksand Sommarland!!! =) =) =) Det ska bli så satans roligt och jag har längtat efter det här hela sommaren och nu har äntligen alla i båda familjerna blivit friska och lyckats pricka in en dag då det passar alla! Gud vad roligt det ska bli...jag kan knappt vänta =) och då lovar jag att jag ska ha massor av bilder att lägga upp! Ååååh vad lycklig jag är!! Puss på dig Sara ;)

Nu ska jag kolla på "Sex and the City" god natt god natt!!

P.S Tack för igår Carro!! Puss pus ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Haha!! :) Vi tycker också att det ska bli skitkul imorgon.. Pratade nyss med din make i telefonen.. När du slutat jobbet så skulle han hälsa att du skulle ringa moi ;) hehe. Puss och Kram!!!

2008-07-29 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0